כך תבחרו עורך דין הוצאה לפועל בצורה נכונה

קרדיט תמונה FREEPIK

לא פעם ולא פעמיים אנו שומעים על חייבים אשר נעזרים בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל, על מנת להבטיח ייצוג הולם מול הנושאים שכן, בעת בה החייב יגיע ללא ייצוג, הרי שהוא עלול להגיע למצבים מורכבים במיוחד. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי קבלה של ייעוץ לצד ייצוג משפטי הולם הם הגורמים שיעניקו לחייב את האפשרות להגיע להסדרת תנאים לתשלום פשוט ונוח.

כאשר אנו מדברים על מקרה בו מעורבים מספר נושים, עשויה הלשכה להוצאה לפועל לקבוע הסדר חובות, פעולה אשר תעכב באופן ישיר את העברת התשלומים לנושה במספר חודשים ובחלק מהמקרים אף במספר שנים. אי לכך, עליכם לוודא כי אתם אכן מקבלים ייצוג הולם טרם תחילת הליך ההוצעה לפועל. כיצד ניתן לעשות זאת אתם שואלים? ובכן, במטרה להקל עליכם, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני שפונים לשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל.

החשיבות מאחורי ליווי וייעוץ משפטי

במידה ומצאתם את עצמכם במצב בו אתם ניצבים אל מול הוצאה לפועל ואתם זקוקים לסיוע מקצועי שיעניק לכם את האפשרות להבין לעומק כיצד תוכלו להתנהג במצבים של גבייה משפטית, טיפול בשטרי חוב, כינוס נכסים וכיוצא בכך. נוסף על כך, עליכם להבין כי הפתרון האידיאלי יהיה לפנות לשירותיו של עורך דין להוצאה לפועל שכן, מדובר על תהליך מורכב וסבוך במיוחד ומשכך, סיוע משפטי יעניק לכם את האפשרי להיות בראש שקט כי כלל הצרכים האישיים שלכם מקבלים מענה מלא ומקיף תוך התחשבות בנסיבות המקרה שלכם.

כך תתמודדו מול הרשויות בצורה נכונה

מדי שנה ושנה, נפתח מגוון רחב של תיקים הסובבים סביב חדלות פירעון אל מול הוצאה לפועל, תיקים העוסקים בחובות בלבד בעוד שבחלק מהמקרים, מדובר על סכומים גבוהים במיוחד. כמו כן, טיפול בתיקים מסוג זה הוא טיפול אשר מתלווה אל בירוקרטיה ותהליכים סבוכים וברוב הפעמים, יהיה מדובר על הליך האורך לא מעט זמן.

חשוב לזכור כי ההתמודדות מול הרשויות, ביניהן לשכת ההוצאה לפועל, היא לא פעולה פשוטה במיוחד ואינה שגרתית עבור הרוב המוחלט של האוכלוסייה לאור העובדה כי מדובר על חוויה לא נעימה בלשון המעטה, כזו אשר לא פעם עשויה להתגלות כמאיימת ומרתיעה.

על כן, משרד מקצועי יעניק לכם את כל הכלים הדרושים לצד ליווי, ייצוג וייעוץ משפטי במטרה לוודא כי אתם אכן מתמודדים עם התהליך בצורה נכונה וחכמה. כאשר מדובר על מצבים בהם מעורבת הוצאה לפועל, הרי שפנייה לשירותיו של עו״ד מנוסה בתחום, כגון ענבל סודרי קינן , תעניק לכם את האפשרות להסתייע בקידום נושא החזרת החוב שכן, ניתן לומר בצורה חד משמעית כי מדובר על הפתרון האידיאלי.