מידע על עורך דין פלילי בחיפה

קרדיט תמונה FREEPIK

מומלץ כבר בשלבים הראשונים להתמודדות מול רשויות החוק להתייעץ עם עורך דין פלילי בחיפה, וזאת במידה והואשמתם בביצוע עברה על החוק או פשע כלשהו. ברור מאליו שמרגע שאדם הובל למעצר כדאי לו לדבר עם עורך דין פלילי שייעץ לו לגבי זכויותיו המשפטיות, אך למעשה ההתייעצות עם עורך דין פלילי מוטב שתתרחש כבר משלבים מוקדמים יותר, כלומר מרגע הזימון לחקירת משטרה או לכל הפחות מרגע העיכוב לחקירה.

במה עוסקים עורכי דין פליליים בחיפה?

עורכי דין פליליים בחיפה ובכל הארץ אחראיים על מגוון דברים כגון טיפול בזימון ועיכוב לחקירה כמו גם במעצר ע"י המשטרה – ובמסגרת תפקידם הם כמובן גם מספקים הגנה משפטית למי שנאשם בביצוע עבירה ובכלל זה הופעה בבית משפט וייצוג הנאשם לאורך המשפט.

הליך פלילי עשוי להסתיים ללא הגעה לבית משפט. השלב הראשון הוא המפגש עם המשטרה. זאת הסיבה שכבר בשלבים התחלתיים אלו של זימון, עיכוב או מעצר יש לשוחח עם עורך דין פלילי בחיפה ולקבל ממנו ייעוץ משפטי ראשוני. אחת המטרות של התייעצות זו עם עורך דין פלילי היא להביא למצב שלנאשם לא יהיה רישום פלילי במשטרה, כשבמקרים אחרים המטרה תהיה ביטול כתב האישום. כמובן שכל מקרה לגופו וישנם תרחישים אפשריים רבים ועל כן, כאמור, מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי בעל ותק, מוניטין וניסיון.

תפקידיו של עורך דין פלילי בחיפה ביתר פירוט

אחד מתפקידיו המרכזיים של עורך דין פלילי בחיפה הוא מחיקת רישום פלילי, שכן עורכי דין פליליים אינם עוסקים אך ורק בעברות או האשמות חדשות. למעשה, חלק גדול מעיסוקם הינו בתיקים ישנים או במקרים מהעבר.

בחלוף תקופת זמן הגיונית ניתן במקרים רבים להניע תהליך (מול המשטרה או מול בתי משפט) במטרה לאפשר לאזרח שמנסה להשתקם ולחזור למוטב, להמשיך בחיים ללא הכתם של עברו הפלילי שבמקרים רבים רודף אותו שנים רבות, ומערים קשיים מיותרים למשל בהקשר של מציאת עבודה אך גם בסיטואציות נוספות.

מעבר למחיקת רישום פלילי במקרה של חשדות טריים שלא הבשילו לכתב אישום, עורכי דין פליליים בחיפה עוסקים גם בשינוי הסיבה לסגירת תיק במשטרה כך שיהיה רשום מסיבת 'חוסר אשמה'. לעיתים הם גם מתבקשים לבטל תיעוד במשטרה לגבי תיקי חקירה סגורים. כאמור, יתר העיסוקים המרכזיים של עו"ד אלו הינם הכנת חשודים לחקירה במשטרה כמו גם ייצוג נאשמים שהוגש כנגדם כתב אישום.

מעבר לכך, חשוב להכיר את חוק העונשין שנותן למשטרה את הסמכות לזמן לחקירה חשודים בביצוע עבירה. במסגרת חוק העונשין עבירות המוגדרות כפליליות מחולקות ל-3 דרגות חומרה עיקריות: פשע, עוון וחטא. העונש ייקבע על-פי השתייכות העבירה לאחת הקטגוריות הללו, כמובן עם התחשבות בחומרת העבירה עצמה בנוסף לכך.

המשפט הצבאי הינו תחום עיסוק נוסף של עורכי דין המתמחים בנושא הפלילי. קיימים אישומים מסוימים שמאפשרים לנאשמים קבלת ייצוג של עורך דין אזרחי אפילו שהמשפט מתנהל בבית דין צבאי. היכרות טובה עם מערכת השיפוט הצבאית נדרשת במקרים כאלה מעוה"ד הפלילי.

מה אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם עורך דין פלילי?

במידה ואינכם מסוגלים בשל סיבות כלכליות לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי, כדאי לדעת כי המדינה מחויבת להעניק סיוע משפטי לכל אזרח, בדומה לנהוג בכל מדינה דמוקרטית.

הכללים לקבלת השירות קבועים וברורים והוא ניתן על-ידי הסנגוריה הציבורית כאשר נדרשת הגנה על זכויותיו של נאשם, ובד"כ כאשר התיק מגיע לבית המשפט.

חשיבות רבה למעורבות עורך דין פלילי בצפון

בטרם הפנייה אל עורך דין פלילי בצפון, לרוב מתקיימות תחושות כגון בהלה רבה, וחוסר אונים – אלו חלק מהתחושות אשר מי שהוזמן לפתע לחקירת משטרה עשוי להרגיש. כדאי ליצור קשר עם עורך דין פלילי בחיפה , אם וכאשר זה קורה לכם במיוחד אם אתם מה שנקרא אנשים נורמטיביים ויש לכם הרבה מה להפסיד מהתנהלות לא מדויקת מול רשויות החוק. תוכלו לקבל ליווי וייעוץ צמוד כי זה תפקידו של עורך הדין בתחום הפלילים, ללא קשר לחטא או לפשע שבו הואשמתם או נחשדתם ובגינו קראו לכם לחקירה משטרתית.

משרד עורכי דין פלילי בחיפה

יש לפנות אל עורך דין פלילי בצפון לטובת שירות משפטי נכון ומועיל, בין אם הנושא הוא התמודדות עם כתב אישום שקיבלתם, ובין אם הנושא שעל הפרק הוא הזמנה שקיבלתם לחקירה במשטרה.

לעורכת הדין עידית רייכרט ניסיון וידע רב בייצוג וליווי חשודים ונאשמים במטרה לספק להם מטריית הגנה משפטית היקפית. "עידית רייכרט משרד עורכי דין" הינו משרד איכותי מוביל בתחומו הממוקם בחיפה. המשרד מורכב מיוצאי הפרקליטות, בהובלת עו"ד עידית רייכרט, עורכת דין פלילית מאז 1999. המשרד בחיפה מתמחה בליווי, ייעוץ, ליטיגציה פלילית ובניהול משברים.

מגוון תחומים ונושאים מתקיימים תחת ההגדרה של הליטיגציה הפלילית. לקוחות מחיפה והצפון יכולים לפנות לעו"ד פלילי בכל אחד מהמקרים הבאים: הטרדות מיניות במקום העבודה, עבירות מין מכל סוג אחר, עבירות צווארון לבן, חקירות במשטרה, שימוש וסחר בסמים, גרימת מוות ברשלנות, ועוד. בנושאים אלו ואחרים, ניתן לקבל מענה משפטי מעורכת דין עידית רייכרט ו/או מעורכי דין נוספים שעובדים לצידה במשרד בחיפה.

ייצוג וייעוץ משפטי אמין מקצועי מעורך דין פלילי בחיפה

בהנחה שאתם מתגוררים באזור חיפה והצפון ואתם מוצאים את עצמכם בכל נקודת זמן – נחשדים בביצוע פשע ומוזמנים לחקירה – יש להניח שזה נוחת עליכם כרעם ביום בהיר, ובתחושה נוראית של חוסר ודאות.

על מנת שיוכל לייצג אתכם במקצועיות ובצורה יעילה, חשוב לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין פלילי בחיפה ללא קשר לעבירה בגינה הוזמנתם לחקירה. למען האמת, עדיף לכם ליצור קשר עם עורך דין פלילי בטרם יצרו איתכם קשר מהמשטרה, ובהנחה שאתם מעריכים שאתם עשויים להיות מוזמנים למשטרה בין אם בגלל שביצעתם עבירה או שהנסיבות מעלות חשד כנגדכם אף שלא ביצעתם את דבר העבירה. עבודתם של עורכי דין פליליים בצפון ובחיפה בפרט, היא עבודה מורכבת למדי, וסיכויי ההצלחה בטיפול במקרה שלכם עולים ביחס ישר למועד שבו תפנו על עורך הדין ויפה שעה אחת קודם.

 

האמור בעמוד זה לא מהווה ייעוץ משפטי ואינו מתיימר להחליף ייעוץ משפטי מעורך דין פלילי בחיפה, אשר אליו יש לפנות במידת הצורך על מנת לקבל ייעוץ פרטני מדויק למקרה הספציפי שאתם מתמודדים עימו.