קרדיט תמונה PIXABAY

הנתונים בישראל מראים כי רבים מבין הזוגות הנישאים צפויים להתגרש במוקדם או במאוחר על כן אחד המקצועות הנפוצים והחשובים ביותר הוא עורך דין לענייני גירושין. גירושין הליך עצוב וכואב במיוחד כאשר מדובר בילדים קטינים ולכן חשוב כי הליך הזה ינוהל על ידי עורך דין לענייני גירושין שישים את טובת הילדים לנגד עיניו וידאג כי למרות שהורים אינם חיים בשלום הזכויות שלהם לא תפגענה.

במאמר זה נדבר על מה התפקידים של עורך דין לענייני גירושין, מתי יש צורך לפנות אליו יש לציין כי קודם כל לפני פתיחת תיק גירושין חוב על הזוג לנהל הליך של גישור משפחה.

מהם התפקידים המרכזיים של עורך דין לענייני גירושין?

רבים חושבים כי גירושין הוא הליך המתבצע בבית המשפט ובכך מסתיימת לה תביעת גירושין אך ההנחה זאת שגויה ביסודה. למעשה התפקיד של עורך דין גירושין הוא מורכב למדי ומצליח למלא את החלל הגדול שנפער יחד עם הגירושין של הורים בייחוד שהם הורים לילדים קטנים, שכן לאחר הגשת התביעה יש לחתום על הסכם ממון המסדיר את חלוקת הרכוש שצברו ההורים בשנים שחיו יחד.

בנוסף לכך אם יש ילדים האחריות ההורים אינם מסתיימת עם הגירושין ויש לדאוג למשמרת משותפת עבור הילדים ולתשלום מזונות עבורם על כל הנושאים אלו ועוד רבים חולש ערך דין לענייני גירושין.

מתי יש צורך לפנות לעורך דין גירושין?

על פי החוק במדינת ישראל במידה ומדובר בזוג יהודי ניתן לפנות אל בית הדין רבני כן בכל דת שהיא. יכולים לפנות אל עורך די לענייני גירושין על מנת להוכיח כי יש עילה לגירושין מבחינת חוק אלו הם המקרים שנכללים בעילה לגירושין:

אלו הם רק מקצת מהמקרים אלו.

למה חשוב להתייעץ עם עורך דין גירושין?

לא ניתן לבצע פעולה ללא ידע מקצועי ומומחיות בנושא המדבר בייחוד בהליך כמו גירושין אם כבר הגעתם למצב של הליך גירושין כואב במיוחד עליכם לנהוג בחכמה ולבצע אותו בשקט מבלי מריבות מיותרות.

הבחירה בעורך דין לליווי התהליך היא חשובה. עורך הדין ילווה את בני הזוג לכל אורך תהליך הגירושין הוא ידע לקצר אותו חשוב להתנהל בצורה נבונה, לבחור באסטרטגיה נכונה ולא למשוך את ההליך מעבר לזמן שניתן למשוך אותו. הדרך היעילה ביותר היא לחתור לקיום הסכם גירושין דרך זו היא היעילה ביותר כי בהסכם זה כל הפרטים אפילו הקטנים ביותר יעגנו בהסכם שכל הצדדים יצאו נשכרים עורך דין עמית ורד ליווה זוגות רבים בתהליך זה יש לו ניסיון רב בשמירה על הזכויות של הילדים, בעיגון ההסכם ובליווי של ההליך כולו לשביעת הרצון של הנוגעים בדבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *