הכירו את תחומי ההתמחות של עורך דין ביטוח לאומי

קרדיט לתמונה Freepik

עורך דין ביטוח לאומי הוא איש מקצוע שפועל עבור לקוחותיו תחת שורה רחבה של תביעות, בעוד כי תפקידו העיקרי הוא לוודא כי יוכלו למצות את הזכויות שלהם. על כן, חשוב לזכור כי קיימת שורה רחבה של מצבים בהם אדם עשוי לאבד לחלוטין או לחילופין באופן חלקי את יכולת ההשתכרות שלו, כאשר אחת הדרכים להקטין את רמת הנזק ולאפשר לאותו אדם איכות חיים הולמת היא בעזרת תביעה לביטוח הלאומי, או לביטוח הפרטי. יחד עם זאת, אותם אנשים שהגיעו אל גיל הפרישה, עשויים לא פעם להזדקק לשירותים השונים של הביטוח הלאומי, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מצבים בהם מתרחשת הידרדרות במצבם הפרטי ולכן, גם עבור אותם אנשים ההמלצה תהיה להיעזר בשירותיו של עורך דין ביטוח לאומי. אם זאת, עורך דין ביטוח לאומי יכול לייצג אתכם בכמה וכמה תביעות, ביניהם:

 

  1. תביעת נכות כללית – אזרחים במדינת ישראל אשר הגיעו לגיל 18 ועדיין לא הגיעו לגיל פרישה, אשר סובלים ממחלות אשר משפיעות באופן ישיר על כושר עבודתם, מחזיקים באפשרות להגיש תביעת נכות כללית לביטוח הלאומי, במטרה להפוך לזכאים לקצבת נכה. ברוב המקרים, סיכויי ההצלחה של אותן תביעות המוגשות בליוויו של עורך דין ביטוח לאומי עולות בצורה משמעותית שכן, עורך דין אשר מחזיק בניסיון רחב בייצוג מבוטחים במסגרת תביעת נכות כללית, יוכל להגדיל בצורה ניכרת את סיכויי ההצלחה של התהליך, ואף להפוך אותו לפשוט וקצר יותר.
  1. תאונות עבודה – אנשים שנפגעו במסגרת עבודתם, או לחילופין במהלך נסיעה לעבודתם, רשאים בהגשת תביעת תאונת עבודה, מה שיקנה להם לא מעט זכויות, לרבות קצבאות החופפות להכנסה שהתקבלה טרם התאונה. לאותם זכויות אף זכאי אדם אשר נפגע ממחלה ומיקרוטראומה שכן, במצב שכזה אות
  1. תביעות סיעוד – גם במצבים בהם חלה הידרדרות במצב הרפואי לאחר גיל פרישה עשוי לעלות הצורך בסיוע בביצוע פעולות שגרתיות מחיי היום יום. למעשה, תביעת סיעוד לביטוח הלאומי היא תביעה שבמסגרת מבקש התובע לקבל זכויות לסיעודיים, כגון מטפלת צמודה במהלך שעות היום, קצבה ייעודית, אספקת אמצעי ספיגה וכן הלאה. זאת בעוד כי הבדיקה במרבית המקרים תתבצע בביתו של התובע או לחילופין במוסד בו הוא נמצא, כאשר ההמלצה המרכזית תהיה לבצע את הבדיקה לצידו של עורך דין ביטוח לאומי שידאג לכל צרכיו האישיים.
  1. תביעות נוספות – המשרד לביטוח לאומי עשוי לסייע בעוד מגוון רחב של מקרים בהם מגיש התביעה עומד בכלל הפרמטרים, תביעות המעניקות בין היתר זכויות רפואיות בעקבות מחלות קשות, תביעות של נפגעי פעולות איבה, תאונות אישיות, ילד נכה ועוד מגוון רחב של תרחישים.