אל מול הנשואים הטריים בישראל עומדים מספר היבטים משפטיים שמומלץ להכיר, היבטים חיוביים שנותנים מענה לצרכים משפטיים שונים הנלווים להתחלתה של כל זוגיות. היבטים משפטיים חיוביים אלו יכולים לכלול פעולות משפטיות כגון: כתיבת הסכמים, כתיבת כתובה, ביטולי הסכמי ממון, רישום בגופים שונים ועוד. כל אלה נחשבים להיבטים חיוביים של מימוש הקירוב שבין אוהבים וביטוי של ההכרה של הגופים השונים ורשויות המדינה והחוק בנישואין. משרדי עריכת דין שונים, בנוסף לדיינים של שירותים דתיים מגישים מגוון רחב של שירותים עבור זוגות נשואים טריים, על מנת להקל ולשפר את ההשתלבות של אותם זוגות, בעתיד החדש שלהם כזוג נשוי. אילו כוללים מגוון רחב של שירותים השייכים להיטים משפטיים חיוביים לנישואין, שיקלו על אותם זוגות צעירים בדרך החדשה של חיים משותפים, הנשענים על אהבה, אמון ערבות הדדית ושמחה.
אז מה הם אותם היבטים משפטיים חיוביים ולמי מומלץ לפנות בעת הצורך לבטל הסכם ממון או לכתיבת כתובה ורישומה מול המוסדות השונים ? המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם.

ניסוח וכתיבת כתובה

על פי התלמוד הבבלי, הכתובה נחקקה על ידי שמעון בן שטח במטרה להקשות על הגבר להתגרש מאשתו.  החקיקה קובעת שאשתו של גבר תקבל סכום כסף קבוע, הנובע בדרך כלל מנכסיו, במקרה שהוא יתגרש ממנה או שילך לפניה. הרב מהמאה השלוש עשרה, אהרן הלוי, מוסיף סיבה אחרת, וכותב: "מההיגיון מאחורי מצווה אחת זו, (אנו מוצאים) שהתורה ציוותה עלינו לבצע מעשה לפני נטילת אישה, עניין שנועד להראות. שהם זוג מאוחדים בנישואין לפני שהוא שוכב עמה בבשר, ושלא יבוא עליה כפי שהיה עושה למוכרת מזון, כאשר אין מעשה אחר שקדם למה שמתרחש ביניהם". מכל מקום, הרבנים בימי קדם התעקשו שהזוג הזוגי ייכנס לכתובה כהגנה על האישה. בנוסף לכך הכתובה משמשת כתחליף למוהר המקראי – המחיר ששילם החתן לכלה, או להוריה, עבור הנישואין.
בשל החשיבות של הכתובה בחתונה יהודית יותר זוגות ישראלים פונים לשירות של משרדי טוענים רבנים, שיכולים לעזור ולהכווין אותם במהלך תהליך הפקת הכתובה ורישומה מול הגורמים הרלוונטיים, כמו למשל הרבנות הראשית. לטיפול בכתיבת הכתובה שלכם היינו רוצים להמליץ על משרד שחר חלה, לייצוג מול בית הדין הרבני בשלל סוגיות דתיות. משרד שחר חלה מתמחים בשירותים הנצרכים לכתיבת ורישום כתובה ופועלים על מנת לקרב בין לבבות ולבניית בתי אב בישראל.

ביטולי הסכמים

מקרה של היבט משפטי חיובי נוסף עבור זוגות אוהבים צעירים הוא המקרה של ביטול הסכמים. הסכמים כמו למשל הסכמי ממון, אותם יכולים לבקש הזוג לבטל מסיבות שונות ומגוונות. עומדים בפני חתונה ורוצים להראות לאהוב או אהובת ליבכם שכסף לא מהווה ביניכם מכשול או אתגר? אין דרך טובה לעשות זאת מביטול הסכם ממון שיראה לחצי השני שלכם שאתם לא זקוקים להסכמים נוקשים לווסת את האהבה שלכם, ושהאמון והלב שלכם הם לגמרי שלהם.
אנו שמחים להמליץ לכם על משרד פלסנר לטיפול במגוון רחב של היבטים משפטיים בתחומי המשפחה, ממון, הסכמים ועוד. המשרד מתמחה בטיפול בתיקים של ביטול הסכם ממון, מתוך הבנה של הצורך של הציבור הרחב בשירות. אל תתמהמהו, פנו כבר היום למשרד עורכי דין פלסנר, קבעו פגישה עם צוות המומחים של פלסנר ובטלו את הסכם הממון במהירות, יעילות ובמחיר הכי שווה בשוק. לכל צורכי ביטולי הסכמי ממון מומלץ לפנות למשרד פלסנר שישמחו לענות על כל שאלה, להכווין ולייעץ לכם בדרך לביטול הסכמי הממון שלכם, עבור האמון האהבה והאכפתיות של נישואים טריים.

זוג
זוג צילום אילוסטרציה FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *