עורך דין לענייני משפחה באר שבע? תכירו את עו"ד טליק גואילי

עו''ד טליק גואילי

עו"ד טליק גואילי מבאר שבע מתמחה בתחום המשפחה ומשמשת כעורכת דין וכמגשרת. את המשרד היא הקימה בשנת 2014 ומאז היא נותנת מענה לתושבי הדרום בתחומי: גישור למשפחה, צוואות, ייפוי כוח, ייצוג בבתי משפט וליטיגציה בתחומי המשפחה, סכסוכים אישיים. קבלו את כל הפרטים על הכוכבת של מערכת המשפט בדרום.
עו"ד טליק גואילי-עורך דין לענייני משפחה באר שבע

מה עושה עורך דין לענייני משפחה?

עורך דין לענייני משפחה עוסק בכל התחומים של מעמד אישי הורות נישואים וגירושים. בין היתר מטפלים עורכי דין לענייני משפחה בהסכמי ממון, בחובות וזכויות הנובעות מתחום הנישואים ובהם בין היתר מזונות, הסדרי רכוש ומקרים של אלימות במשפחה. עורך דין לענייני משפחה מעניק ייעוץ בתחומי הגירושים, משמרות, הסדרי שהות מזונות חלוקת רכוש וכו. כמו כן העיסוק בתחום כולל את תחום האפוטרופסות האבהות והפונדקאות וכן בתחום הירושה והצוואות.

בתי דין רבניים ובתי משפט

החוק הישראלי קובע כי נישואין וגירושין ייעשו באופן בלעדי על-פי הדין הדתי וכי דיני המשפחה נקבעים לפי הקהילה הדתית. כך בדרך כלל חלוקת הרכוש בעת גירושין נעשית על-פי חוק יחסי ממון בין בני זוג באופן שווהבדרך כלל מתנהלת בדרך כללי מעין תחרות בתחומי הגירושים בין הצדדים בנוגע למקום בו יידון התיק בין בית המשפט לבית הדין הרבני.

התיקים נידונים בבית המשפט לענייני משפחה. שם קיימים שופטים המכירים את התחום וכן מזמנים אנשי מקצוע לחוות דעת כגון פסיכולוגים ועובדים סוציאליים המסייעים בחות דעת לבית המשפט.

למה לפנות לעו"ד טליק גואילי?
בראש ובראשונה מעבר לניסיון רב שנים והתמחות מקצועית בתחום מעניקה עו"ד גואילי המתמחה בתחום הגישור יחס אישי לכל לקוח. היא רואה בכל לקוח עולם ומלואו ומנסה להגיע תמיד למצב שבו הלקוח יוצא עם כלים בדרך לצד תוצאות משפטיות מיטביות.

עו"ד גואילי בת 51 תושבת מיתר ואם לשלושה ילדים למדה תואר ראשון ושני במשפטים וכן הוסכמה כמגשרת המתמחה בתחום המשפחה. בשנים האחרונות היא מכהנת כיו"ר משותף בפורום הגישור של לשכת עורכי הדין במחוז הדרום, כיו"ר משותפת של ועדת הצרכנות במחוז הדרום, כיו"ר משותף של יו"ר ועדת השגת גבול המקצוע וכן מתנדבת בארגונים שונים.

לפרטים וקביעת פגישה ללא התחייבות:
טל: 08-9367222
נייד:053-5324251
כתובת: דרך חברון 60\112 באר שבע- מרכז ביג

עו''ד טליק גואילי
עו"ד טליק גואילי עורך דין לענייני משפחה באר שבע. צילום עט תקשורת