עורך דין פלילי להתייעצות דחופה

קרדיט לתמונה Freepik

גם אזרחים מן השורה יכולים למצוא את עצמם לפתע מעורבים בהליכי אישום פליליים מבלי שהם יודעים מה עליהם לעשות. בדרך כלל מדובר על עבירות יחסית "קלות", אך בפועל העונש עליהן עלול להיות חמור מאוד. הרבה פעמים מדובר על עבירות כמו: נהיגה עם פסילת רישיון, צריכת סמים או עבירות אחרות שאנשים מבצעים אותן ולא חושבים שיגיעו בגללן לחקירת משטרה. כאשר מקבלים זימון לחקירה, ישנה חשיבות רבה להתייעצות עם עו"ד פלילי בעל ניסיון בתחום כדי שתוצאות החקירה לא יגרמו להחמרת המצב ולהפללת החשוד.

האם חייבים לאפשר לי התייעצות עם עו"ד פלילי לפני החקירה?

ישנם כמה דברים אשר נחשבים כזכות חוקתית של החשוד, כך שאם לא בוצעו כפי שצריך התיק יכול להתבטל והחשוד יישלח הביתה ללא הרשעה. בין הדברים הללו: להקריא את סעיפי העבירות לחשוד, ליידע אותו שיש לו את האפשרות להתייעץ עם עורך דין פלילי עוד בטרם החקירה מתחילה, לתעד את החקירה בצורה מלאה ושקופה, וליידע את החשוד על הזכות שלו לשמור על זכות השתיקה במהלך החקירה. במידה ואחד מן הדברים הללו לא בוצע כהלכה, כדאי לפנות אל עו"ד פלילי אשר יסייע לכם להוכיח זאת ולבקש את ביטול התיק.

התייעצות עם עורך דין פלילי מומלץ

חשוב מאוד להתייעץ לפני כניסה לחקירה אצל עורך דין פלילי מומלץ ובעל ניסיון בתחום. גם אם מדובר על שעות הלילה הקטנות, ישנם עורכי דין המאפשרים להתקשר אליהם בכל שעה במהלך היממה, והם יעניקו לכם ייעוץ מקצועי בטרם כניסה לחקירה. אחד מעורכי הדין הפליליים המובילים כיום הוא  עורך דין אלון ארז, אשר לו ניסיון רב בייעוץ וסיוע לאזרחים המעורבים בהליך פלילי. אם חשוב לכם לבחור עורך דין מקצוען אשר זמין 24 שעות ביממה, כך שתוכלו לקבל ממנו סיוע בכל שעה במהלך היום או הלילה – אין ספק כי עורך דין אלון ארז הוא הכתובת המתאימה ביותר עבורכם. במהלך 15 השנים האחרונות, עו”ד אלון ארז טיפל בקשת רחבה של תחומים פליליים, ובהם: עבירות סמים, אונס, אלימות, עבירות המתה, עבירות רכוש, עבירות נוער, עבירות מחשב ואינטרנט ועוד.