עורך דין תאונות דרכים – כך תבצעו את הבחירה המושלמת

קרדיט לתמונה Freepik

לא ניתן להתעלם מן העובדה כי בעידן המודרני של היום ישנה תחרות ענקית בין אנשי המקצוע השונים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על עורכי דין. משכך, כיצד ידע נפגע תאונות דרכים לבחור בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים שיענה על הצרכים האישיים שלו בצורה האידיאלית? ובכן, במטרה לוודא כי אתם אכן ניחנים בפני בחירה מוצלחת של עורך דין תאונות דרכים, הרי שעליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים שכן, במטרה להקל עליכם, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא חלק מהפרמטרים החשובים ביותר שיש להתייחס אליהם בכובד ראש טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה:

 

  • רושם ראשוני – אין שני לרושם ראשוני כפי שאתם בוודאי כבר יודעים ולכן, בעת בה אתם מחפשים אחר שירותיו של עורך דין תאונות דרכים , מוטב לוודא היטב מיהו עורך עדין עליו שמתם עין ומה הרושם שהוא עושה עליכם. במידה והרושם הראשוני הוא אינו כזה שתואם לציפיות שלכם, מיותר לציין כי ככל הנראה לא מדובר על הבחירה האידיאלית עבורכם. אם זאת, חשוב לוודא כי אינכם מתפשרים רק לטובת המחיר, או כל גורם אחר.
  • ניסיון בתחום – פרמטר חשוב ביותר בבחירת עורך דין תאונות דרכים יהיה רמת ניסיונו בתחום שכן, עורך דין מקצועי אמור להיות איש מקצוע בעל תיק עבודות רחב, המתלווה אל אחוזי הצלחה גבוהים, לרבות כאשר מדובר על תיקים של תאונות דרכים מורכבות, עם נכויות ואף מקרי מוות. כך למעשה, תוכלו לדעת כי עורך הדין אליו פניתם אכן מחזיק באפשרות להתנהל לאורך כל התהליך בצורה מקצועית, החל משלב המשא ומתן אל מול חברות הביטוח ועד לשלב בו עליו לנהל את התיק בבית המשפט. במילים אחרות – וודאו כי ערוך הדין אליו אתם פונים אכן מחזיק בניסיון המעשי לנהל תיק כמו שלכם בצורה האידיאלית.
  • זמינות – פרמטר נוסף וחשוב לא פחות שיהיה עליכם לבדוק טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה יהיה האם עורך הדין אליו אתם מעוניינים לפנות יהיה זמין עבורכם לאורך כל תקופת הליווי, והאם משרדו נמצא במקום נגיש, הן מבחינת מיקום והן מבחינת שעות הפעילות.
  • עלויות – שכר הטרחה של עורך דין תאונות דרכים הוא שכר קבוע המעוגן בחוק. משכך, עליכם לוודא כי תנאי התשלום אכן תואמים ליכולות הכלכליות שלכם טרם תחילת הליווי. על כן, חשוב לזכור כי לא תמיד כדאי לרוץ לשירותיו של עורך דין אשר מבקש שכר טרחה נמוך.

 

בשורה התחתונה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי היצע האפשרויות בשוק עורכי הדין במדינת ישראל עשוי לעורר בלבול בעת הגעתכם אל מעמד הבחירה, אך כאשר תקחו בחשבון את כלל הפרמטרים החשובים, הרי שתוכלו להגיע אל מעמד הבחירה מוכנים לכדי גיבוש בחירה מדויקת שתענה על הצרכים שלכם בצורה האידיאלית.