קרדיט תמונה PIXABAY

רבים אינם יודעים כי חברות רבות נפתחות במהלך השנה חלקן נסגרות בהליך שלך פשיטת רגל. כל חברה פוחדת מהרגע בו היא תיתקל בקשיים לעיתים בקשיים שלא באשמתה ותאלץ להכריז על פשיטת רגל.

במאמר זה נדבר על הנושא של הליך פשיטת רגל, מהו הליך זה, מדוע כדאי להיעזר בעורך דין פשיטת רגל, האם חייבים להיעזר בו מהם התפקידים של ועוד שאלות רבות הקשורות לנושא.

מאמר זה יעזור לרבים העומדים בפני פרשת דרכים ואינם יודעים כיצד לנהוג בעת פרשת הדרכים הזו ולכן יש לפנות לעורך דין פשיטת רגל על מנת שהוא יוכל לעזר בהליך זה.

מהו הליך פשיטת רגל?

הליך פשיטת רגל הוא הליך שכל חברה מקווה שהיא לא תצליח להגיע אליה אך במציאות הכלכלית המורכבת של היום גם בעלי חברה שהתחייבו למשכנתא, הוצאות שונות ומנהלים תוך כדי כך עסק עצמאי שיש לו הוצאות משלו, מגלים כי בסופו של דבר הם אינם מצליחים לעמוד בתשלום ההוצאות ההכנסות שלהם נמוכות מההוצאות.

הם נאלצים להכריז על הליך פשיטת רגל על מנת לשלם את כל החובות שנוצרו להם. חשוב להיעזר בעורך דין פשיטת רגל על מנת שהוא יכול לשקף את ההליך ולגרום לכם להחזיר את החובות בהתאם ליכולת הכספיות שלכם. חשוב מאד לדעת כי גם במקרים של חדלות פירעון ניתן להגיע לפתרונות שונים.

מטרות הליך פשיטת הרגל החדש

הליך פשיטת רגל הוא הליך שנעשה על ידי המדינה מטרת הליך הוא לאפשר לחייבים לעמוד מול הנושים שלהם לשלם את כל החובות לנושים עד הפרוטה האחרונה בהסדר שהם יוכלו לעמוד בן על פי החוק החדש ניתן לראות כי להליך פשיטת רגל יש שתי מטרות:

פריעת חובות

במסגרת ההליך הזה בין המשפט נע בין הטיפות כלומר הוא צריך לאפשר לחייב לשלם את החבות בהתאם ליכולות שלו. הוא גם צריך לאפשר לנושים לקבל את הכספים שלהם בהקדם והליך פשיטת הרגל מאפשר זאת.

שיקום כלכלי

המטרה של החוק החדש לא רק לאפשר לרבים לדאוג לחזרה לחיים תקינים ורגילים ואף לחזור ולנהל את העסק לפני פשיטת הרגל. כאשר מדובר על ההליך של פשיטת רגל סך הכל מדובר בהליך משפטי וככזה הוא מתבצע במסגרת בית המשפט.

מטרת ההליך הזה היא אחת לעזור לאותו אדם הנתקל בבעיות משפטיות שונות ובעל חובות רבים להצליח לנצל את ההזדמנות שנותרה להסדר החובות בצורה קלה ומהירה.

אף אדם אינו חסין

עורכי דין רבים שעזרו לאנשים רבים להינצל מהחובות מדווחים כי מדובר באנשים נורמטיביים שנקלעו לסיטואציה קשה שבה הם אינם מצליחים לשלם את החובות שלהם לכן חשוב שאת כל ההליך של פשיטת רגל ילווה עורך דין החל משלב הגשת הבקשה דרך שלב הדיון וההליך הסופי.

עורך דין יוודא כי האדם עצמו מצליח לשלם את החובות מבלי שהדבר מפריע בשגרת החיים שלו וכן שהוא ממצה את הזכויות המגיעות לו במסגרת ההליך. כמו כן עורך דין טוב יכול גם להביא למחיקת חלק מהחובות של החייב ולכן מומלץ שילווה אתכם מישהו מקצועי כגון עורך דין גלעד נרקיס בתהליך המורכב והמשמעותי הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *